- 1. Aceptación e vixencia das condicións.
- 2. Proceso de compra.
- 3. Prezos e gastos de envío.
- 4. Modalidades de pago.
- 5. Dereitos do comprador: entrega, devolucións e desistencia.
- 6. Conformidade do usuario.
O presente texto constitúe o CONTRATO polo que se rexerá a relación entre MOHEVA e o usuario, ao navegar polas páxinas web de MOHEVA (INSERIR URL), que son propiedade á súa vez da sociedade Toldos Gómez, S.L., con CIF B15274459 e domicilio en lugar de Raído-Burres, s/n, con código postal 15819 de Arzúa, na provincia da Coruña.
1. ACEPTACIÓN E VIXENCIA DAS CONDICIÓNS
O acceso ao sitio web implica o coñecemento e aceptación das Condicións Xerais, obrigándose o usuario ao seu cumprimento sen ningún tipo de reserva, debendo absterse de acceder e utilizar os servizos e contidos se non se aceptasen as Condicións vixentes. As presentes condicións poderán ser modificadas por Toldos Gómez, S.L. sen previo aviso, recomendándose a súa consulta periódica e, en especial, cando vaia a realizarse un uso efectivo de produtos e servizos.
O sitio web tamén utiliza técnicas de seguridade da información xeralmente aceptada na industria, tales como firewalls, procedementos de control de acceso e mecanismos criptográficos, todo iso co obxecto de evitar o acceso non autorizado de datos. Para lograr estes fins, o usuario/cliente acepta que o prestador obteña datos para efecto da correspondente autenticación dos controis de acceso.
Durante o curso do pedido, previamente a autorizar o pago, o usuario deberá aceptar os Termos e Condicións. Se non está conforme coas mesmas, non deberá seguir adiante co proceso de contratación, debido a que tales condicións seranlle de aplicación en todo caso.
2. PROCESO DE COMPRA
Para adquirir un produto en www.moheva.com, o usuario deberá seguir o proceso que se detalla a continuación:
- 1º- Acceder aos produtos ou servizos que se desenvolven pulsando nas diferentes seccións do sitio web MOHEVA.ES
- 2º- Seleccionar os produtos que se desexa comprar clicando no botón “Engadir ao carriño”.
- 3º- Na pantalla aparecerá o carriño da compra para optar por continuar seleccionando produtos ou ben por finalizar a compra.
- 4º- Para continuar co pedido solicitaranse os seguintes datos ao usuario: nome e apelidos, domicilio, número de teléfono e correo electrónico. Tamén se solicitará un contrasinal que irá asociada ao correo electrónico do usuario para xerar unha conta en www.moheva.com permitindo seguir toda a relación do pedido. O usuario deberá proporcionar de maneira libre e voluntaria os datos persoais requiridos, os cales se tratarán de conformidade co disposto no Regulamento (UE) 2016/679, do 27 de abril. O usuario seleccionará un nome de usuario e contrasinal comprometéndose a facer un uso dilixente dos mesmos e a non poñelos a disposición de terceiros.
- 5º- A continuación, aparecerá a desagregación do pedido con indicación dos produtos seleccionados, prezo impostos e gastos de envío aplicables debendo o usuario seleccionar un modo de pago para continuar co proceso de compra.
- 6º- Unha vez seleccionado o método de pago correspondente, solicitarase a confirmación e aceptación dos Termos e Condicións e da Política de Privacidade de www.moheva.com. En caso de conformidade, o usuario deberá marcar a casa de aceptación correspondente o cal implica a aceptación dos Termos e Condicións e da Política de Privacidade, quedando vinculado e obrigado ás mesmas.
- 7º- Tras a aceptación das Condicións Xerais e da Política de Privacidade, aparecerá o botón “Realizar pedido”. En función do método de pago previamente seleccionado existen diversas opcións, debendo seleccionarse a que corresponda á elección e seguindo as instrucións correspondentes para facer efectivo o pago.
- 8º- Se se cometesen erros na introdución dos datos, o propio sistema impedirá proseguir e no formulario aparecerá o correspondente aviso indicando os erros para corrixir.
- 9º- Confirmación da finalización do proceso de compra: unha vez finalizado o proceso de pago, o usuario recibirá automaticamente unha confirmación do sitio web no seu correo electrónico con todos os detalles da compra e os datos para localizar o pedido.
- 10º- Factura: nos datos que se solicitan para a elaboración do pedido non se inclúe o NIF/CIF ou NIE. Se o usuario desexase factura, deberá marcar a casa “Desexo recibir factura” no momento do pago, encher os campos que se soliciten e a factura será enviada co pedido. No caso de que o usuario quixese a factura unha vez formalizado o pedido, pode solicitala enviando un correo electrónico a web@moheva.com .
3. PREZO E GASTOS DE ENVÍO
Os prezos que se indican de cada produto inclúen o Imposto sobre o Valor Engadido (IVE) correspondente. Estes prezos, a menos que expresamente se indique o contrario, non inclúen gastos de envío, manipulación, envoltorio, seguro de envíos, ou calquera outros servizos adicionais e anexos ao produto ou servizo adquirido. O envío será gratuíto para os pedidos dun importe superior aos 40 euros.
O prezo correspondente a cada produto será o que se especifique en cada momento no sitio web. O provedor, resérvase o dereito para modificar os prezos e condicións de venda en función da fluctuación da demanda do mercado. Con todo, sempre se respectarán e aplicarán o prezo e as condicións establecidas no momento en que o usuario realizase o pedido.
Antes de realizar a compra o usuario poderá comprobar en liña todos os detalles do orzamento: artigos, cantidades, prezo, dispoñibilidade, gastos de transporte, cargos, descontos, impostos e o total da compra.
4. MODALIDADES DE PAGO
Toldos Gómez, S.L. pon a disposición do usuario tres modalidades de pago:
- Transferencia bancaria. A transferencia deberáse levar a cabo na entidade e número de conta que para ese efecto se indiquen ao seleccionar dita modalidade de pago, debendo o usuario identificarse expresamente e facer referencia á compra efectuada.
- Pago con tarxeta de crédito/débito. O usuario poderá realizar o pago con Visa ou Mastercard ou calquera outra tarxeta correctamente validada.
- Pago por PayPal. PayPal é un sistema de pago seguro que permite pagar directamente sen introducir datos financeiros (por exemplo, conta bancaria ou número de tarxeta de crédito ou débito). Para unha maior información sobre este sistema de pago, pode accederse na ligazón www.paypal.com/es. Os datos son xestionados con total confidencialidade, pois son recolleitos directamente pola plataforma de pagos de PayPal, sen acceso de ninguén máis, nin tan sequera de Toldos Gómez, S.L.- MOHEVA.
4. DEREITOS DO COMPRADOR. ENTREGA, DEVOLUCIÓNS E DESISTENCIA
Entrega (aplica unicamente a produtos, non a servizos)
MOHEVA só se aplicará aos produtos que estean dispoñibles en stock. Se o usuario estivese interesado nalgún produto que figure como fóra de existencias no catálogo da tenda en liña, pode poñerse en contacto con MOHEVA, solicitándoo a través do formulario que se lle ofrecerá no momento de engadir ao Carriño de Compra ou escribindo a info@moheva.es e informarase sobre a dispoñibilidade do produto.
As datas ou prazos de entrega entenderanse aproximados indicándose ao final do pedido e non constituíndo o atraso incumprimento esencial. O prazo de entrega adoita estar comprendido entre 48 a 72 horas laborais, sempre que se confirmase a dispoñibilidade da mercadoría e comprobado o pago completo do pedido.
Devolucións (non palia a produtos/servizos con excepcións de desestimento)
O usuario poderá cambiar un pedido a condición de que este non fose expedido e non lle aplique unha das excepcións ao dereito de desistimento. Se, por calquera razón, quere facer un cambio respecto ao pedido tramitado deberá notificalo canto antes a través de correo electrónico a info@moheva.es con indicación dos cambios desexados. Calquera diferenza de importe entre o pedido orixinal e o modificado será tramitada seguindo o procedemento correspondente ao medio de pago elixido. Os gastos de devolución e novo envío non serán asumidos por MOHEVA.
No caso de que o produto sexa confeccionado segundo as especificacións do cliente, non cabe dereito de desestimento.
Pola súa banda, MOHEVA non poderá substituír sen previa consulta ao usuario, un produto solicitado polo usuario. Se se dese o caso que por motivos alleos a MOHEVA, a subministración do pedido non fose posible, ofreceráselle ao usuario a posibilidade de cambialo por un produto substitutivo de similares características dando dereito á anulación do pedido por parte do usuario.
Se o usuario cancela un pedido confirmado cando este xa saíu das instalacións de MOHEVA cara ao destino, ou non acepta o paquete á chegada, MOHEVA poderá esixir o pago dos custos de transporte ocasionados por cancelación.
Serán admitidas as devolucións de produtos que cumpran os seguintes requisitos:
- Os produtos deben conservar intacto o seu precinto de orixe. Non se admitirá a devolución do produto sen o precinto, salvo que sexa por defectos de orixe, nese caso efectuarase o cambio por outro igual.
- O usuario deberá facerse cargo dos gastos de envío en caso de devolución, que deberán ser abonados directamente á compañía de transportes no momento da recollida.
- O artigo que se desexa devolver debe estar correctamente embalado para a súa devolución.